Skip to main content

Posts

Showing posts from August, 2012

selamat hari raya!

salam aidilfitri.. alhamdulillah..setelah sebulan kita berpuasa, akhirnya umat islam beraya meraikan hari kemenangan. cewah, ayat ana.... dah2.. tak nak cakap bnyak2.. kalau hari raya mesti banyak tangkap gambar kan?? jom la tengok gambar2 sepanjang raya ana dan family :)






sempat lagi posing sebelum solat sunat aidilfitri

bak kata angah ana :  " Loving is lasting " romantik la abah dengan mama


bersama kakak sulung ana

abang ana dengan kawan dia




budak2 datang beraya dekat rumah


bersama ayahanda dan bonda tercinta

sakit telinga ke??  ^__^
satu2nya abang ana


abang bersama mama dan abah


achik bersama mama dan abah

my brother in law ; abang syam bersama mama dan abah

ayung bersama mama dan abah

angah bersama mama dan abah

ateh, achik, & angah

puteri2 bersama mama

SUKARAMA

Alhamdulillah.... selesai sudah program Kolej Kediaman UMT sempena ramadhan penuh barakah ni. Masyarakat kita, bila datangnya bulan ramadhan, semua jadi lemah, malas.. Sepatutnya bulan ni la kita menunjukkan kekuatan kita. bulan puasa pun still boleh bersukan. SUKARAMA stands for Sukan Ria Ramadhan. ana adalah salah seorang ajk yang terlibat dlm sukan ni. Antara sukan yang dijalankan adalah :

bola jaringfutsaltimang boladart (lelaki & perempuan)congkak (lelaki & perempuan)ping pongpoolbatu seremban (lelaki & perempuan) segalanya berjalan lancar, alhamdulillah.. jom tgk gambar2 sekitar perlawanan berlangsung ^__^

1) Bola jaring
kalau tak silap ana, ada 7 group yg hantar untuk pertandingan ni daripada tahun 1, tahun 2 dan tahun 3 diploma perikanan. tak semua group ana ada gambar diorang.

Ray fc (group tahun 3)

 group tahun 2

group budak luar kampus (tahun 3)

 yeah! final : penentuan tempat ketiga dan keempat

 final : penentuan johan dan naib johan

group ok jer (tahun 2)

  group ana…